'Every soul shall have a taste of death' -surah Al-anbiya - verse 36
Daisypath Happy Birthday tickers

click tabung saya :)

nota penting !

kalau nak comment apa-apa , silalah tekan 'Link to this post' bawah entry . Maaf di atas kenaifan dan kebutaan IT ini . aku dah cuba banyak kali nak fix this problem , but gue enggak berjaya . sorry geng .haaa alang-alang dah datang blogwalking tu , apo salah ea follow sekali kan ? nanti den balas lah balik .

Friday, June 24, 2016

muncul semula

Assalammualaikum w.b.t

hye korang -sengih-
ada tak yang stalker blog aku since lama gila baq hang blog tak update pastu kan post tinggal dua je kan ? sengaja je buang . biarlah , lagipun banyak nau ayat dulu yang tak payah bace lah . aku bace pun menyampah . pahal lah aku boleh terjerumus ke arah perkara yang tak semenggah macam tu ? kah kah .

sekarang ni zaman blog macam dah kurang sikit dah , tak macam dulu . kalau boleh tiap jam heboh nak update padahal cerita takde pun dok gigih gak , pahal tah . ke blog aku je yg macam tu ? al maklumlah follower pun suam suam kuku pastu kalau tak join contest masakan blog follower nak naik kan ? sob sob sedihnya .Blog orang yang letups letups famous elok je aku tengok bercomment , trafik meningkat , blog yang tak berapa nak letups cam kau je yang takde sape kecoh nak tengok . lulz

makin lama makin dah takde idea lak tetibe nak menaip apa ? padahal banyak je bende berlaku kalau kau reti relates . Nampak sangat otak tak berapa nak kreatif .huhuu .nak kata aku sibuk ? manaada beb . Sekarang ni Alhamdulillah diploma habis dah . Tinggal kita nak konvo je . Nak tunggu konvo tu pun berzaman jugak lah , sempatlah kalau kau nak kurus ke flawless kan muka dulu ke pastu saja bagi kengkawan kau perasan dengan perubahan kau . pejadahtah kalau diniatkan sebegitu kan ? astaghfirullahulazim , jangan riak .

ya Allah , kenapala mesti kalau menaip memula semangat pastu dah tersadai kat dinding pastu kepala terteleng ke kanan kemalasan sebab ta de idea ? oh tuhan mengapakah dengan diri ini . cliche gila bm aku , tah orang faham ke tak apa kau cuba sampaikan ? kah kah . sampai sekrang aku tak nampak apa isi dan bijik butir yang cuba aku sampaikan dalam entry aku kali ini . membazir masa orang je nak baca ? eh ade ke yg baca?

aku sekarang just duduk rumah , pastu buat je kerja rumah , tak kerja , bace buku yang aku beli kat pesta buku ,pastu buku yang aku beli tu pun dah nak habis dah . tak sangka weyh boleh bace buku secepat itu ! sebab aku ni jenis kalau bace buku wa cakap lu , kalau aku takde mood memang buku setebal 300 MS tu boleh ambik masa 5,6 bulan baru habis . Punyalah tragik sampai nak bace ambik masa nak setengah tahun.Pastu kalau buku terakhir ni dah habis aku tak tahu nak buat apa dah ?

dah lah makin lama makin mengarut aku rasa . Bye!

No comments:

Post a Comment

kengkawan nak comment mende?

Geng Geng Steady !