'Every soul shall have a taste of death' -surah Al-anbiya - verse 36
Daisypath Happy Birthday tickers

click tabung saya :)

nota penting !

kalau nak comment apa-apa , silalah tekan 'Link to this post' bawah entry . Maaf di atas kenaifan dan kebutaan IT ini . aku dah cuba banyak kali nak fix this problem , but gue enggak berjaya . sorry geng .haaa alang-alang dah datang blogwalking tu , apo salah ea follow sekali kan ? nanti den balas lah balik .

Wednesday, November 25, 2015

sem 6 dah

Assalammualaikum w.b.t

punyalah lama au ta berupdate , punyalah takde nafsu langsung dah rasa nak update blog padahal hari hari online ,punyalah (sambung ayat sendiri) sekarang ni pun aku malas nak update tapi gagahkan jugak . Dari bulan berapa satu post je ada  follower pun tak bergerak, nampak nau blog tak menarik . haha.

Alhamdulillah .
tak sangka dah nak masuk sem 6 bulan 12 ni , then bulan 5 insyaallah aku akan habiskan diploma aku ni . Alhamdulillah !
rasa baru masuk sem 1 tetibe dah nak sem 6 , betapa cepatnya masa berlalu ~

so far nak ke sem 6 bukanlah sesuatu bende yang mudah , mesti dan wajib harungi banyak rintangan,dugaan dan cobaan (baca gaya p.ramlee) .Tapi , jangan mudah patah semangat . Teruskan perjuangan ! sesungguhnya Allah SWT bersama-sama kita :)

sem 6 ni barulah aku dok terhegeh nak ambik muet padahal ayah aku dari sem 2 lagi dok tanya 'kau bila nak ambik muet? jangan tk ambik nanti susah nak sambung degree long' ye lah ayah . sem 6 ni haa baru aku heboh nak ambik . punyalah sekian lama ~ seram jugak lahh nak mengambiknya as u know my english bukanlah tara tara A+ dengan bi aku tonggang terbalik grammar .

So far kehidupan aku Alhamdulillah ok , just dekat laman sosial tu aku pemalas nak update segala cerita . Niat di hati pun , bila berlaku sesuatu bende tu aku rasa macam nak update tapi at the end malaslah nak mengarang ~ sejak dah berada dalam jurusan akaun ni , i tell u yarh otak aku dari theory change to calculate .Kalau theory je mesti aku tido . Boleh kira laaa berapa kali subjek audit masa sem 5 aku tk tido . Terukk gila kan?

zaman aku nak mengumpul follower ni dah tamat . dekat ig pun aku rajin menyetalker je .wechat pun just like moment moment . Tah aku pun tak tahu apa aku buek dok rumah ni haa .

dah lah , nak cek ejaan and tanda noktah koma ,huruf kecik besar pun aku malas dah . Bye!

No comments:

Post a Comment

kengkawan nak comment mende?

Geng Geng Steady !